25 noiembrie 2005

Hai-hui

"- Sunt frumoase pozele tale... dar sunt modificate, nu-i aşa ?"
Mai primesc uneori această întrebare ingenuă de la câte o zână, dar pe care nu pot să mă supăr, bineînţeles. O întreb însă dacă ea sa fardează. Dacă s-a vopsit vreodată. Dacă tenul său perfect e chiar al său ori l-a ajustat cu puţină cremă. Zâmbeşte... Ce să zică ?
De ce face toate astea ? Fiindcă altfel ar fi urâtă ? O transformă toatea astea din muma pădurii în Alba-ca-zăpada ? Sigur că nu... Ea era oricum frumoasă, iar astea sunt doar nişte cosmetice care nu fac decât să pună în valoare trăsaturile ei naturale... Le face fiindcă poate şi fiindcă îi pasă de cum arată.
Şi uite aşa, după astfel de discuţii, simt nevoia să mă calmez şi o iau la picior pe unde văd cu ochii... hai-hui, să fac poze. Şi pe urmă să le dau şi eu puţin cu fond de ten. Că şi mie îmi pasă de cum arată.





















2 Comments:

Blogger PUSCASIU CRISTIAN said...

Imi plac tare mult pozele, imi place stilul si textele tale. Good work!

23:49  
Anonymous Anonim said...

imi plac pozele tale dar nu sunt prea stalucite scuze daca iti zic dar asat este parerea mea .mai baga si tu poze din sb mai multe manastiri si multe alte .pune poze din mai multe orase dar si din viata personala a orcarui elev nu ar fii o ideea rea .ce zici eu iti dau un sfat prietenesc.te pup si ai grija ce faci .pune poze de la balul bobocilor distractia si entuziasmul fiecarui elev si fiecarui profesor .mult succes.

10:29  

Trimiteți un comentariu

<< Home