15 noiembrie 2005

Weekend prin Bucureşti

Dupa ce a plouat de a rupt, iesit un pic soarele. Nu chiar de tot dar cat sa poti iesi din casa. Si cat sa-mi vina cheful sa fac poze.

Muzeul Satului. Targul de toamna. am mai fost si anul trecut asa ca nu mai sunt prea incantat.

Aceleasi simboluri traditionale...



...aceleaşi căsuţe frumos colorate...


Nimic nou.

In afara de un specatcol gratuit pe cale sa inceapa. Cativa pensionari si-au ocupat cu grija locul "rezervat"...dar nimeni nu se grabeste pe scena.





Prefer să-mi fac de lucru prin altă parte...


La standul Murfatlar, un pensionar nu se mai satura de povestit... ar fi preferat s-o scap de el, stiu, decat sa o "trag" in poza, dar cum ??


Gata, mi-a ajuns ! să vedem ce mai e prin oraş după o săptămână de ploi...





Da' cu ele ce-aţi avut, mă ?

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Chiar mi-au placut...e fain cand e cate un comentariu la poze, iese o povestioara de mai mare hazul

07:41  

Trimiteți un comentariu

<< Home